Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Θες να μοιραστείς το φαγητό που ίσως σου περίσσεψε;

Καλησπέρα,καλησπέρα!Το ήξερες ότι υπάρχει ένα site που μπορείς να φας σπιτικό φαγητό που βρίσκεται κοντά σου,ή να μοιραστείς τις σπιτικές σου δημιουργίες σε όλη την Ελλάδα;Με το αζημίωτο φυσικά,ένα συμβολικό αντίτιμο για τα υλικά που χρησιμοποίησες κι έτσι κάνεις και απόσβεση!Αν μαγείρεψες πχ παστίτσιο,μπαίνεις στο cookisto και αναρτάς το πιάτο,με φωτογραφία,πληροφορίες και την τιμή που θες να το πουλήσεις!

Εγώ αυτή τη βδομάδα έδωσα μία από τις σπεσιαλιτέ μου,τα cupcakes πραλίνα,τα οποία είχα σαν πιάτο προπαραγγελίας,μου τα παρήγγειλαν,τα έφτιαξα,κανόνισα βολικό σημείο συνάντησης και για τους δύο  και ο παραλήπτης μου άφησε μια πολύ ωραία κριτική στο προφίλ μου που έδειξε ότι του άρεσαν!


5 σχόλια:

  1. Τέλειο!!!!!Εχτές το είδα αυτό site!..Είναι μόνο για Αθήνα?..Πάντως τα cupcakes σου πρέπει να είναι πεντανόστιμα!!!Γλυκά φιλάκια σου στέλνω!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασσιλική μου είδα κι εγώ τα cupcakes σου και μου άρεσαν τρελλά!!περιμένω κι άλλα τέτοια!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα cupcakes σου φαίνονται λαχαταριστά. Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση... Είναι μόνο για Αθήνα;
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οσες ρωτησαν ειναι πανελλαδικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ φαίνονται λαχταριστά! Περίεργη λογική με αυτό το σάητ... αλλά ενδιαφέρουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...