Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Λαμπάδες 2013 έτοιμες!

Δεν ξέρω γιατί έχουν λιγοστέψει τόσο τα σχόλια που παίρνω τελευταία και πολύ με στεναχωρει. είμαι  σίγουρη που σε όλους μας δίνει δύναμη και αφορμή να γράφουμε,αλλιώς δεν έχει νόημα ύπαρξης ένα ιστολόγιο και αφήνεται σιγά σιγά από τον ιδιοκτήτη.Βέβαια ίσως πρώτα έγινε αυτό..ελπίζω να είναι προσωρινό και να μπω ξανά στο παιχνίδι με κάποια δυναμική ανάρτηση..

Φέτος δεν έφτιαξα πολλές λαμπάδες,για την ακρίβεια έκανα 3!!Μία για μένα,τη μάμα μου και την κολλητή μου!!!





Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους!!!

5 σχόλια:

  1. Όμορφες οι λαμπάδες σου!!!!! Καλό Μήνα... Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομορφες οι λαμπάδες σου! Και του χρόνου με υγεία, αγάπη και χαρά! Καλή Ανάσταση και χαρούμενο Πάσχα να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκό μου κορίτσι πολύ λαχταριστές οι λαμπάδες σου!!!Μπράβο!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχεις!!!
    Και εγώ έχω παραμελήσει το μπλοκάκι μου,μπαίνω βλέπω τα άλλα μπλόγκ και δεν έχω όρεξη να γράψω..θα επανέλθουν όλα,που θα πάει....Σε φιλώ...και Σ'αγαπώ :)!!!!!Θα τα πούμε!!!Το κουνελάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου οι λαμπάδες σου! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...