Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Για έναν ροζ διαγωνισμό...

                       Καλή πρωτομαγιά δεν είπαμε,αλλά ποτέ δεν είναι αργά...



Επιτέλους ανάρτηση!!!!!Ενας μήνας πέρασε σχεδόν,πάσχα η τελευταία κ τώρα ήρθε  το καλοκαίρι..αλλά δεν φταίω,είχα καιρό να έρθω στο σπίτι της μαμάς που έχω το λάπτοπ.Και έχω πολλά καινούργια,αλλά σιγά σιγά,ας ξεκινήσω με τον διαγωνισμό της Βιβής μη τον χάσω κ αυτόν...


                         Βραχιολάκι πλεξουδάκι και 3 καουτσούκ με χρυσά στοιχεία.

Και ένα δωράκι που κέρδισα πριν καιρό από την Βιβή επίσης,ένα πανεμορφό κολιέ με πλεκτό φιογκάκι και extra σκουλαρίκια σετ,την ευχαριστώ και πάλι..




Δεν έχω ξεχάσει τα φίμο μου,είμαι ενεργή και εκεί..




Γεία σας κ από δω!!!!!!


13 σχόλια:

  1. Αχ τι ωραία,τι ωραία!!!
    Μεγειά το δωράκι σου!!!!
    Τα γλυφιντζουράκια σου είναι σούπερ...μιαμ μιαμ!!!
    Καλό μου έβαψες τα μαλλιά σου???
    Φιλούθκιαααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστωωωωω...οχι ρε συ,ξανθα ειναι κατα βαθος,η καμερα ειναι λαθος!!

      Διαγραφή
  2. Αχ τι ωραία,τι ωραία!!!
    Μεγειά το δωράκι σου!!!!
    Τα γλυφιντζουράκια σου είναι σούπερ...μιαμ μιαμ!!!
    Καλό μου έβαψες τα μαλλιά σου???
    Φιλούθκιαααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε ας γράψω και ένα τρίτο για να το εμπεδώσουμε....:P.......μ'αρέσουν πολύυυυυυυ......αχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!
    Γειά σου ζουζού μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι ανωνυμος,τι κεφαλα ειναι αυτη???κουρευτηκες?

      Διαγραφή
    2. Τώρα καλύτερα?..χαχα..Εν τω μεταξύ είχε κολλήσει πριν και ενώ πατούσα δημοσίευση αυτό είχε δημοσιευτεί ήδη δύο φορές..χαχα!!!
      Ξναθομάλλικο κορίτσι..χιχι!!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ πολύ! Σούπερ τα γλυφιτζουράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια τα δωράκια σου Βασιλικούλα!! Η Βιβή είναι πολύ ταλαντούχα!
    Αλλά και εσύ δεν πας πίσω!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Koritsakiiiiii!!Ola einai polu polu omorfa mprabo sou!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και στο εχω ξαναπει, θα το πω ακομα μια φορα...κανεις πολυ καλη δουλεια!!!!
    πολλα μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλη επιτυχία στον διαγωνισμό! Τα κοσμήματά σου είναι πολύ όμορφα! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...