Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Μεταποίηση φωτιστικού με πολύχρωμη γιρλάντα!!!!

Κάθε φορά που μετακομίζω και συμβαίνει συχνά τελευταία,τριγυρνάνε στο μυαλό μου ιδέες, ξεφυλλίζοντας μπλογκς και θέλω να κάνω πολλά πράγματα,ένα από αυτά έκανα ήδη..

Ενα φωτιστικό που ήδη υπήρχε ,πήρε πιο χαρούμενη μορφή σαν διακόσμηση σε πάρτυ....
Εκοψα σημαιάκια,μερικά τα ζωγράφισα,τα κόλλησα σε κορδέλα και έπειτα περιμετρικά του χάρτινου φωτιστικού..

Το αποτέλεσμα είναι μπροστά σας!!!!!




Και στο σκοτάδι...


Αν σας άρεσε η ιδέα θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ!!!

Και τέλος είμαι πολυ χαρούμενη που κέρδισα στο giveaway της ελενης!!!
Να ζήσει το κοριτσάκι μου που έχει κ επέτειο,φιλιά πολλά!!!!


10 σχόλια:

  1. ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το φωτιστικό και πρέπει να έγινε και γρήγορα!!Συγχαρητήρια για το δωράκι !!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία αλαγή και ενδιαφέρουσα!!!
    Φιλιά πολλά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα! Υπέροχη αλλαγή στο χάρτινο φωτιστικό!!!Μπράβο σου!

    υγ. Μου αρέσει πολύ και το σιδερένιο κρεβάτι της δεύτερης φωτογραφίας : Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφο και χαρούμενο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έγινε κουκλίστικο Βασιλικούλα μου μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο Βασιλικούλα μου! πρωτότυπο! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήρθα και εδω για να ξαναγράψω...μου αρέσει όπως το στόλισες...όταν έρθεις να στολίζεις και το δικό μας...βέβαια μετά θα φύγουμε μαζί γιατί θα μας κυνηγάει και τις δυο ο Άλκης...χαχαχαχαχα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...