Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Επιστροφή με Υφασμάτινο βραχιόλι!

Hello to my friends!!!!Χαίρομαι που είμαι εδώ κοντά σας..λυπάμαι που είμαι μακρυά από την όμορφη Νάξο που τόσο αγαπώ!!!Δεν το ευχαριστήθηκα,τι να κάνουν 8 μέρες,μακάρι να έμενα εκεί για πάντα..τέλος πάντων.... Οι πιο πολλοί γυρίσαμε βλέπω και πρέπει να ανασυγκροτηθούμε...!
Λοιπόν!!!!
Κοκκάλινο βραχιόλι ντύθηκε με μπλέ εμπριμέ κορδελίτσα και κουμπιά...quelle romantique!!!!!!!!!!


Και μία φωτογραφία από τον κήπο ενός γραφικού μπαρ της Ναξου μέσα στο κάστρο...

Πολύ ατμοσφαιρικό,τόσο που δεν μπορεί να αποτυπωθεί σε φωτογραφία...

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία αλλαγή!!!!Το προτειμώ έτσι όσο για το νησί τι να σου πω εχεις δίκιο αλλά απο το τίποτα καλό ήταν και τόσο, υπάρχουν και χειρότερα.Εχεις σκεφτεί να φτιάξεις βραχιόλια απο χοντρό ρολό χαρτιού που θα βρεις δωρεάν σε φωτοτυπικά μαγαζιά και να τα ντύσεις με ύφασμα δεν ξέρω ιδέα λέω θα κάνεις και ανακύκλωση.καλά να περνάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νασια μου σε ευχαριστω,αυτα τα ρολα τι ακριβως ειναι?σαν το χαρτονι απο ρολο κουζινας,δεν καταλαβα.εννοειται οτι μου αρεσει να κανω ανακυκλωση και να δοκιμαζω πραγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 8 μέρες?!Ναι μεν θέλεις να μείνεις εκεί για πάντα αλλά απο το καθόλου είναι σούπερ οι 8 μέρες!!!
    Πότε πρόλαβες κ έκανες το όμορφο βραχιολάκι!!
    Οοο πολύ ρομαντικό!!!
    Φιλάκια πολλά :)!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω κι εγώ μια ανάρτηση με βραχιολάκια ντυμένα με κορδέλες κουρελάκια και κουμπιά!!!είναι πολύ γλυκά!!!μπράβο σου!!! η ginger είναι μεγάλη γλύκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζουζουνιάρικο το βραχιολάκι σου Βασούλα, Νάσια πως τα ζητάς αυτά τα ρολά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα!!!!!
    όμορφο το βραχιόλι...
    αλλά η φωτό από την Νάξο... καλή συντροφιά για τον χειμώνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλές είναι και οι 8 μέρες φίλη...Πίστεψε με!Καλώς μας ήρθες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο Βασιλικούλα!!! Μου αρέσουν πολύ και τα κουμπιά που έχεισ βάλει! Και εγώ έχω ντύσει αρκετά βραχιόλια με κορδέλα και έχω βάλει και διάφορα μπιχλιμπίδια επάνω! Το αποτέλεσμα είναι φοβερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...