Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Πρωινές Ιδέες με κουμπιά!!!

Καλημέρα,καλημέρα!!!Πρωινή σήμερα,ελεύθερη μέρα εξεταστικής και αντί για διάβασμα,το ρίξαμε κατά κάποιο τρόπο στη ραπτική..όχι ακριβώς.Εχω λατρεία με τα κουμπιά,τα θεωρώ πολύ χρηστικά και είχα αρκετά από το αγαπημένο παιχνιδοκατάστημα..δεν έχασα λοιπόν χρόνο και άφησα την φαντασία μου ελεύθερη όπως συνήθως...


Διακόσμησα περιγραμμικά το αρωματικό κεράκι μου....


Το κηροπιγιάκι από κονσέρβα τυλίχτηκε με πολύχρωμα κουμπιά και απέκτησε άλλο στυλ...


Εδώ η τουαλέτα μου,με ρόζ συρτάρια βεβαίως..και η λεπτομέρεια με τα κουμπιά στα πόμολα..

Εχω κι άλλες ιδέες που θα σας δείξω εν καιρώ..
Τα λέμε λοιπόν και κάντε μου μία χάρη,μην πτοείστε και μου μελαγχολείτε με τον καιρό,θα φτιάξει που θα πάει,καλοκαιράκι!!!!


17 σχόλια:

  1. Βρε βρε πρωινή!!!
    Τι τέλεια ιδέα με τα κουμπιά!!!
    Εν τω μεταξύ στην πρώτη νόμιζα είναι χυμός κ λέω πως θα το πιεί?!...χαχαχα...είναι πρωί δε λειτουργώ καλά!:P...Έχουμε την ίδια λακ-(παρατηρητική ε?!)-Έχω κ μια ιδέα κάνε σουβέρ με κουμπιά!...ναι ναι πολύ καλό..δοκίμασέ το!!!
    Πολλά φιλιάαααααα......α ήρθε το υπέροχο δωράκι σου,σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το εχω σκεφτει για τα σουβερ,απλα μου τελειωσαν τα κουμπια..χαχα..και ετοιμαζω και κατι αλλα σουβερ,χαιρομαι κοριτσακι που εφτασαν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασιλικούλα μου, πως πάει η εξεταστική ;;; ελπίζω να την παλεύεις εσύ γιατί εγω...πολύ όμορφα τα πραγματάκια σου , ξεχώρισα την κονσέρβα με τα κουμπάκια ,της έχεις κάνει και τρύπες;;;
    φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νεραιδιτσα μου τις ειχα κανει τρυπες με ενα αλλο σχεδιο αρχικα,το ειχα δειξει αν θυμασαι,αλλα τωρα με τα κουμπια θα καλυφτηκε.η εξεταστικη σχετικα καλα,εργαστηρια εχουμε προς το παρον,εχω δωσει 2 και η επιτυχια ειναι στο ημισυ..καλο κουραγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ έξυπνες και ενδιαφέρουσες οι ιδέες με τα κουμπιά!!! Όλες τους έχουμε αδυναμία τελικά!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. από όλα τα πραγματάκια σου, τα πόμολα είναι τα αγαπημένα σου! ευρηματικότατα!!! μπράβο! ^^ φιλιά! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΛΑ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Του έδωσες και κατάλαβε με τα κουμπιά Βασιλική μου! Έβαλες παντού την πινελιά σου! Πολύ όμορφες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ax kai gw agapwwwww ta koumpia kai m aresoun tooooso polu ooola osa eftiakses!!Mprab basilikoula!!Perimenw kai alles dhmiourgies sou me koumpia!

    Polla filiaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν διάβαζες αλλά δεν έμεινες και άπρακτη!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ, τι μπορείς να κάνεις με τα κουμπάκια...κι εμένα είναι πολύ αγαπημένο υλικό για διακόσμηση : ) Μπράβο Βασιλικούλα μου!Είναι όλα πολύ όμορφα! Καλή επιτυχία στην εξεταστική! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτα τα κουμπάκια πάνε παντού τελικά!!!Περιμένω να δω κι άλλες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτά τα κουμπάκια είναι καταπληκτικά!!!Τα έχουμε όλες εμείς της τρελοπαρέας βλέπω εε;;
    Ωραίες ιδέες!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και ποιά απο εμάς δεν έχει αυτά τα τέλεια κουμπάκια σπο το γνωστό μαγαζί?!?!Είναι πολύ δημιουργικά τα πραγματάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ!!!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ,ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...