Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Αλλάξαμε όνομα,για περάαστεεε για περάστεε!!!!!!

Το προηγούμενο "fantasia vale" ήταν προσωρινό μιας και όταν άνοιξα το σπιτάκι μου δεν είχα κάποια ιδιαίτερη έμπνευση.Και τώρα  λόγω της μικρής που ήρθε στη ζωή μας 4 μήνες τώρα,δεν βρίσκω καλύτερο απο το "Ginger stories".Το γνωστό σε όλους μας, άσχημο σε όψη μπαχαρικό, έχει πλέον το όνομα της όμορφης μας.

Το όνομα βεβαίως άλλαξε,η διάθεση για δημιουργία όμως συνεχίζεται και επιδινώνεται...μετά το Πάσχα θα ασχοληθούμε με τόσα άλλα πράγματα εκτός αυγών και λαμπάδων.Επιτέλους!!!!!!
Καλό Πάσχα λοιπόν,καλή ανάσταση στις καρδιές όλων και αν μου επιτρέπεται καλή Ανάσταση στην Ελλάδα μας!!!

8 σχόλια:

  1. H σκυλίτσα σου πάντως είναι γλύκα!!! Έχω κι εγώ ένα τρελό παιδί μέσα στο σπίτι...πηγή τρέλας και υστερικών κρίσεων (:Ρ), όχι έμπνευσης...αλλά το αγαπώ σαν τρελή!
    Καλό Πάσχα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το προσέξαμε!Χιχιχι...έχουμε κ εμείς ένα σκυλάκι..βασικά πολλά αλλά ένα μέσα στο σπίτι,η μαμά μου το έχει δηλαδή (Βασιλική κ αυτή!συνονόματες!), το Φιονάκι!Το έχω κ σε φωτογραφία..θα σου το δέιξω κάποια στιγμή!
    Καλή Ανάσταση κ καλό Πάσχα να έχεις!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση στις καρδιές και στο Πνεύμα μας! Υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι γλύκα που είναι! Το όνομα σούπερ!
    Καλό Πάσχα να έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...